Caută ceva frumos:

Revine moda canapelelor din piele?

Recent observ ca foarte multi prieteni apropiati se gandesc serios sa-si cumpere canapele din piele. Chiar in momentul in care credeam ca epurarea canapelelor din piele a luat sfarsit, ele incep sa reapara. Mi se pare de-a dreptul hilar si aproape ireal. Nu stiu de ce, nu mi-au placut niciodata. Ma refer la canapelele din piele, nu la prietenii mei. De fapt si la ei. 


Singurele obiecte de mobilier care imi displac mai mult decat canapelele din piele sunt asa numitele "coltare". Niste paturi gigantice menite sa ocupe cat mai mult spatiu intr-un apartament pentru a nu se vedea urmele de igrasie. Desigur, si pentru a economisi spatiu. Dar asta se poate rezolva cu niste fotolii sau scaune in plus. 

Pe langa faptul ca sunt imense, coltarele au in general si dezavantajul de a fi cam incomode. Nu-mi amintesc vreo petrecere intr-o sufragerie cu coltar la care m-am simtit extraordinar de bine. De cele mai multe ori, lumea era destul de putina incat sa incapem cu totii pe "coltar" si sa povestim lucruri neinteresante in loc sa se danseze (cel putin in primii ani de scoala). 


Trebuie sa recunosc insa un lucru: daca ar fi sa aleg intre o canapea din piele si un coltar, as alege totusi prima varianta. Iar daca in cativa ani vor fi din nou in sufrageriile tuturor, ma voi bucura macar ca mai dureaza cativa ani pana sa revina coltarele la putere.

Exista insa lucru de care ma tem foarte tare: cum ar fi sa prind vremurile in care toate sufrageriile din lume vor avea coltare din piele?



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu