Caută ceva frumos:

Lucruri care iti scapa si lucruri care te prind

Stateam si ma gandeam ca exista atat de multe lucruri care imi scapa si care mi-ar prinde atat de bine daca le-as incerca... Spre exemplu, saritul cu parasuta. Mereu m-am temut de asta, nu stiu din ce motiv. La urma urmei, sansele sa patesti ceva sunt mai mari atunci cand calatoresti cu masina. Totusi, frica de necunoscut coroborata cu teama de inaltime m-a tinut mereu departe de o parasuta. Chiar si de gandul de a practica la un moment dat acest sport. Totusi, in mod sigur as putea trece in randul parasutistilor pasionati imediat ce as ateriza pentru prima data la sol dupa o astfel de experienta.
Acesta a fost insa un simplu exemplu. Cu siguranta exista mult mai multe pasiuni si hobby-uri pe care nu le-am descoperit si care mi-ar putea schimba viata daca as face-o. La fel de multi si oamenii care nu reusesc de-a lungul timpului sa-si gaseaca un hobby sau o pasiune care sa-i faca fericiti in timpul liber. Sa le dea un scop mai presus decat acela de a supravietui si de a face rost de bani pentru asta.


Eu sunt genul de persoana cu extrem de multe hobby-uri. Cred ca am incercat cam 10% din toate hobby-urile existente in aceasta lume: citit, sport, cinematografia, actoria, monezi, timbre etc. Schimb pasiuni pe banda rulanta tocmai de frica sa nu-mi scape nimic. Astept inca sa gasesc acel lucru care ma va face sa ma simt o persoana cu adevarat fericita.

Momentan, dupa cum se vede, am ajuns la scris si la blogging. Urati-mi noroc! :D



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu