Caută ceva frumos:

Despre viata si frumusete

Fericirea nu trebuie să vină întotdeauna de la lucruri mari și evenimente. Ea poate veni de la mici, obiceiurile de zi cu zi prea. Așa că astăzi aș vrea pur și simplu să impartasesc cu tine 3 sfaturi rapide și obiceiuri care să mă ajute să trăiesc o viață mai fericită.

Incep cu un citat:

"Dacă doresti fericire pentru o oră – trage un pui de somn".
Dacă doresti fericire pentru o zi - mergi la pescuit.
Dacă doresti fericire pentru un an – mosteneste  o avere.
Dacă doresti fericire pentru o viata - ajuta pe altcineva".
Proverb chinezesc


1. Incepe prin setarea unui standard de scăzut pentru fericire.

Mâncarea, munca mea, vremea, micile evenimente ale zilei sunt lucrurile care ma fac sa ma simt cu adevarat o persoana fericita. Lucrurile mici si ceea ce ar putea fi deveni viata mea maine sunt principalele mele motive de fericire. Dar, dacă devin mai fericit în viața mea de zi cu zi pentru lucrurile mai mici, asta ma face demotivat sa lucrez pentru lucrurile mari?



Nu, din experienta mea personala.


2. Ajută pe cineva.

A ajuta pe cineva este una dintre cele mai simple, dar, de asemenea, una dintre cele mai puternice lucruri care se pot face pentru a trăi o viață fericită.


3. Fii bun cu tine.

 Există, desigur, mai multe moduri de a fi mai bun cu tine, dar iata principalele moduri pe care le-am descoperit:

a) Nu te compara niciodata cu ceilalti
b) Urmeaza-ti propriul vis

Astea sunt gandurile mele de astazi....


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu